Äntligen fredag



Jisses vad denna vecka gått fort. Både jag och Milton har hållt oss friska så jag har kunnat jobba ordentligt. I tisdags slutade jag jobbet redan klockan ett så när Mille var hämtad bar det ner till stan för mobil shopping. På bilden ovan ser ni vilken mobil jag köpte. Hade velat haft den med rosa på sidorna men den fanns inte hemma så det fick bli en med röda sidor. Milton somnade i vagnen vilket typ aldrig händer annars så det fick bli en tur till Lindex med och avslutningsvis systemet (nej det var inte jag som skulle ha utan min 14åriga granne)(nej jag skoja, magnus skulle ha öl)

Tack för alla fina kommentarer i förrförra inlägget. Jag känner mig faktiskt som en människa igen och inte alls lika grinig som förut. Jag mår heller inte lika illa som när jag väntade Milton. Börjar nog snart att fatta att jag har ett litet liv i magen. Det känns bara så overkligt än så länge.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hehe en till gör ingenting =) Hoppas det blir en liten flicka =) Har redan 3 pojkar till kusiner :D Jarå, allt är bara bra, hoppas ni har det bra också där uppe på landet ;D .. kram

2008-09-13 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0