Fredag

Uj uj uj. Just nu sitter jag i soffan och känner mig som en strandad val. Jag har smällt i mig en calzone hawai och en fanta och det var så gott. Magnus har kommit hem och Milton ligger och sover så nu kan helgen börja. Sindy lever fortfarande tack vare att vetrinären inte hade någon ledig tid idag så avlivningen blir nästa fredag istället. Jag ska försöka att inte tänka så mycket på det fast det kommer nog inte att funka så bra. Just nu ligger Sindy brevid mig i soffan och spinner och småpratar lite.

Imorgon fyller ju som sagt Magnus år och jag har köpt lite presenter till honom. Det blir sånt som han alltid velat ha. Alltså inga kalsonger från H&M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa ett stort grattis o kram till din gubbe, det är han värd, den snyggingen.

2008-10-17 @ 20:44:40
Postat av: Till Magnus från Kristina

Åh vad dålig:) Som om man inte skulle fatta att det är du Magnus som skrev kommentaren.

2008-10-18 @ 09:13:59
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAHAHAHAHA

2008-10-18 @ 11:27:46
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0