Sunday Sunday

Idag var det Magnus tur att få sova ut och jag fick äran att gå upp med Milton.Som vanligt när det är min tur att stiga upp med piggelinen så vaknar han supertidigt. 06.20 var klockan när Milton hade sovit klart och ville upp. Jag var trött, sur och illamående och spydde så fort vi kom in i badrummet. Milton stod jättenära och tittade på. Jag fattar inte att han inte tycker detär äckligt när jag spyr och håller på. Klockan 8.30 väckte vi Magnus och jag kastade mig i sängen och sa att jag skulle vila mig en liten stund. Jag vaknade två timmar senare.

På eftermiddagen bar det iväg till Örebro för jag skulle försöka hitta ett par stövlar. Jag fick en ynklig liten timma på mig att shoppa men hittade som tur var ett par hyfsade stövlar till slut. Sedan bar det av till Wongs för att köpa lite god mat men de hade stängt. Hela min värld rasade samman. Jag tjurade såklart hela vägen hem. När en gravid kvinna vill ha något så är det livsviktigt att hon får det.

Nu är klockan kvart i tio och det börjar att krypa i benen på mig (och säkert på massa gamla tanter med) så det är sängdags.  Fucking Måndag igen. Det känns som om det jämt är måndag.

Kommentarer
Postat av: Helen

Måndagar är vidriga- t.o.m. Alex känner av det och brukar vara tjurig då.

2008-10-20 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0