Sååå trött



Jag har bloggat lite dåligt i några dagar men jag ska bättra mig så fort jag får lite ork. Jag är bara så himla trött hela tiden och igår somnade jag lite efter åtta på kvällen. Ikväll blir det nog vid niotiden. Det känns som det enda jag gör är att jobba. Jag hinner knappt se min son. Fy vad jag är negativ. Det enda jag skriver om numera är vad jobbigt allt är. Nej jag får verkligen bättra mig. Imorgon ska jag försöka skriva nåt positivt. Nu ska jag ge katten en spruta.

PS. Pappa tror att mina katter är bögar. Jo, tanken har faktiskt slagit mig med. Ni kan få bildbevis om ni vill.  Men söta är de, bögar eller ej. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha, joo det gör han. Och Robert säger alltid "Välkommen till Göteborg" när vi uppe.

2008-10-29 @ 13:05:07
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0