Prinsessan ska till kissehimlen



Imorgon är det antagligen sista dagen i Sindys liv. Jag orkar inte kämpa för henne mer. Magnus får sin vilja igenom. Hon är fullt frisk och helt underbar. Det enda felet på henne är hon kissar på golvet då och då. Det händer också att hon kissar på nåt klädesplagg som ligger slängt på golvet. Det är ganska jobbigt när hon håller på så men jag har ändå stått ut med hennes kissande eftersom jag älskar henne. Men nu har Magnus tjatat om avlivning i flera år och om vetrinären har tid imorgon så ska Sindy få somna in. Har hon tur så får hon leva en vecka till. Lilla söta gumman.  Om ni ser mig ute på stan eller nåt så fråga inget om Sindy för jag orkar verkligen inte prata om henne. Det känns alldeles för jobbigt. Det är därför jag skriver om detta i bloggen istället.

Imorgon är det fredag och jag slutar för en gångs skull tidigt. Magnus fyller ju år på Lördag så jag kanske borde köpa nåt.

Kommentarer
Postat av: Helen

Usch vad tråkigt! Jag förstår precis hur jobbigt det måste vara. Kram.

2008-10-17 @ 15:10:52
Postat av: Helen

Usch vad tråkigt! Jag förstår hur jobbigt det måste vara. Kram.

2008-10-17 @ 15:12:24
Postat av: Kristina

Hej Helen.

Det fanns ingen tid idag så avlivningen blir nästa fredag. Ja det känns ganska jobbigt men jag antar att man till slut vänjer sig vid att hon inte finns mer. Fast nu finns hon ju som tur är en vecka till.Hoppas allt är bra med er. Såg Felippe i en röd bil igår eller förrgår. Är det eran bil eller? Har du varit nåt mer på öppna förskolan? Kram Kristina

2008-10-17 @ 18:44:44
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Helen

Japp vi har en röd volvo kombi. En riktig svenssonbil. Jag var på öppna förskolan i torsdags. Jag blev lite besviken för vi skulle ha gjort fingerälgar med barnen men det fanns ingen personal där så det blev lite sång och inte mycket mer. Alex var trött som vanligt och tyckte nog att det var skönast att komma hem även om det fanns många söta tjejbebisar att spana på :-) Jag var och vägde honom idag på BVC. Han väger 7,1 kg och är 64 cm lång. Han börjar bli stor. Hur är det med magen?

2008-10-17 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0