Käraste blogg

Man kan tro att jag har gått och dött eller glömt lösenordet till bloggen men så är inte fallet. Jag har helt enkelt haft bloggtorka. Har inte kunnat hitta på något intressant att skriva om.

Magnus fyller år på lördag och jag måste hitta på något att köpa till honom. Varje år säger han att han inte önskar sig något och det slutar alltid med att jag köper ett tre-pack kalsonger från H&M. I år tänkte jag köpa något annat. Jag föreslog att vi skulle ägna lördagen åt shopping i örebro och avsluta med ett Wongsbesök. Tyvärr så tyckte Magnus att det var ett skitdåligt förslag.

Milton tog dagisfoto idag. Han fick finskjorta på sig och jag kammade snelugg på honom. Fotona togs utomhus så jag vet att hans lilla näsa kommer att vara röd (ett släktdrag). Nej nu måste jag hoppa i duschen och göra mig i ordning för sängen. Jag hoppas på en lååång sovmorgon imorgon. Med lång menar jag till kl 7. Längre sover Mille aldrig. Oftast vaknar han vid 6. Jag antar att det är normalt för en liten knatte som somnar kl 18.30.  Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Tanja

hejsan!

Hoppas att Mille blir bra på fotot trots den ev röda näsan!

Alva har redan fått sina foton och jag är lite missnöjd i år igen. Vet inte om det är jag som år för petig men eftersom jag själv gillar fotografering så har man ju lite koll vilket är mer än vad jag kan säga om dagis fotografen! Ja,ja. Kanske kan vi byta ett foto på ett rödnäst barn mot ett där barnet ser ut att ha skratt rynkor plus ett stort ärr vid munnen ( nej, jag överdriver inte)?

Hur mår du förresten nuför tiden?

Kram Tanja

2008-10-15 @ 10:10:52
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: emelie

Du måste hälsa grattis till Magnus ifrån mig! Jag visste att detvar nåt, men glömde det totalt :O Hoppas ni har det bra =) kram

2008-10-16 @ 16:30:55
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0