Jobb jobb

Idag gick jag upp lite tidigare än vanligt. Jag ville vara klädd och ha ätit en ordentlig frukost så att jag bara kunde dra iväg när jag blev uppringd för jobb. Lite snopet att jag inte blev uppringd alls. Så det blir en ledig dag med min son. Jättehärligt. Jag har visserligen tagit ledigt på fredag med men då ska ju Sindy avlivas så det det känns inte lika härligt. Imorgon börjar jag ett kortare vik på den förskolan där jag jobbat mest. Det ska bli himla skönt att få vara där eftersom jag kan alla rutiner och inte behöver fråga om allt. Jag tror jag kommer att få jobba heltid. Jippi.

Nu bär det av till öppna förskolan. Jag ska köpa mig en mozzarellasallad på cafe kulan och äta medans Mille leker. Gud vad gott.

Kommentarer
Postat av: Carin

Låter bra med ÖF och mozzarellasallad, snart kan vi göra sällis! :-)



Mår du illa fortfarande? Hur långt har du gått nu?

2008-10-21 @ 11:05:56
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: u

2008-10-21 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0