Här i stan hejar vi på Lars



Inte bara för att han är duktig och verkar genomtrevlig utan också förstås för att han kommer från Karlskoga. Jag känner honom inte men gick i samma klass som hans storebror i 9 år. Jag minns att hela familjen Eriksson var riktigt trevliga människor. 

Nu kollar jag på färjan. Ska gå och lägga mig så fort det är slut. Har mått illa hela dagen och varit jättetrött. Imorgon blir det en riktigt tuff dag men känner jag mig bara ok  så går det säkert bra. Förresten så går jag in i vecka 12 imorgon. Nu tycker både Magnus och jag att det börjar synas att jag är gravid. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fråga Magnus ifall han vill ha ett skolkort på sitt älskade systerdotter =) haha ;P

2008-10-08 @ 17:15:34
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: hehe tack =) haha nee inte detta kortet. Det hade kunnat blivit bättre ;D

2008-10-08 @ 21:45:55
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0