Blåsig lördag

Sindy avlivades igår och det var en jobbig dag. Det känns dock som att det var det enda rätta att göra.  Vi begravde henne i trädgården. Lilla sindygumman. Jag saknar henne så.

Idag var jag med mamma och pappa i Karlstad och shoppade. Jag köpte en väska, lite kläder på Gina Tricot och ett par oglamorösa överdragsbyxor. Några engelska skvallertidningar och en dvd med Tracys Hämd blev det med och sedan gick vi och käkade asiatisk mat. Mamma och jag beställde kycklingspett med jordnötssås. Såsen var jlusbeige och smaklös så vi beställde nya rätter. De som jobbade på stället måste trott att vi var tokiga.
Milton och Magnus spenderade förmiddagen i badhuset.

Nu blåser det jättemycket och jag ska äta nudlar. Om jag har tur slipper jag gå upp i natt och äta nattmacka.

Kommentarer
Postat av: emelie

naaw lilla Sindy..

2008-10-26 @ 23:27:09
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0