Tisdag

Idag går jag in i vecka 17. Snart har halva tiden gått. Jag har varit hemma och vabbat i två dagar men imorgon ska jag jobba igen. På fredag ska jag jobba på förskolan S, Ellens avdelning. Jobbade där förra fredagen med och trivdes så himla bra där. Ellen har blivit stora tjejen.

Milton och jag tog en tupplur idag och det var inte helt fel. I vanliga fall så sover han inte middag så när han väl gör det så känns det såå lyxigt. Ni ska inte tro att jag använder tiden han vilar till att städa och plocka utan jag lägger mig brevid honom och sover såklart. Det finns inget härligare än att sova middag.

I morgon kväll är det föräldramöte på dagis och både jag och Magnus ska dit så morfar ska komma och sitta barnvakt. Nej nu ska jag ducha och sedan lägga mig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag såg att det stod ditt namn på tavlan med vikarier men jag kopplade inte förrän jag åkt därifrån. När börjar du på fredag?



Har du hälsat på Ulrikas lille B ännu? Vi har inte varit där, det börjar verkligen bli dags att åka dit med en liten present.



Det går fort med graviditeten, jag går in i vecka 28 imorgon! Efter jul är det inte långt kvar.



Vi var förresten på bvc igår, men Ellen vägrade som vanligt att låta sig mätas. Vikten är iaf runt 14 och längden strax över 90, kanske 92.



Gör ni något på söndag? Kanske kan träffas för en lekdate?

2008-11-12 @ 08:09:30
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: emelie

haha, jag fyller år på hösten =) hihi

Säg till Magnus att jag ringer honom någon dag, ska intervjua honom till ett arbete om elektriker ;D



Hoppas ni också får en bra helg =)

2008-11-14 @ 17:41:20
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag fyller år den 20 December =) hihi.

haha bra gör det :D och han ska ge mig riktiga svar, inte bara ja och nej ;P

2008-11-14 @ 21:43:18
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0