Måndag igen



Det känns bannemig som det jämt är måndag. Helgerna går jättesnabbt och så är det måndag igen. Milton var på dagis idag eftersom han är bra i magen nu. Dagispersonalen hävdar att det INTE var magsjuka han hade. Jag vet inte, men jag är glad att han bajsar korvar och inte gröt. Förresten så somnade han kl 23 igår, tack vare att vi sov middag lite för länge på eftermiddagen.

Imorgon går jag in i vecka 19 och jag ska på ultraljud. Det ska bli så spännande. Måste erkänna att jag är lite orolig eftersom jag fortfarande inte kännt några sparkar. Jag ställde mig på vågen förut och jag fick en chock. Jag har gått upp en hel del på väldigt kort tid. Inte så kul. Senil har jag med blivit. Nu är det läggdags.

PS. Det är inte sommar i Karlskoga utan det är bilden som är gammal.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh,va spännande! Lycka till på Ultraljudet. Tänk om de ser vilken sort det är, vill ni veta?



Jag som tänkte skriva att du ser skitsnygg ut på bilden och att det inte alls märks att du är gravid, orättvist! Sen såg jag att du skrev att det var en gammal bild! Ha,ha.............gissa varför jag aldrig har bilder på mig själv i min blogg.Suck!



Tyckte riktigt synd om dig när du skrev att Mille inte somnade föränns 23. Jag blir lätt frustrerad när Alva somnar sent (dvs typ nio).



Hoppas allt är bra med er annars!



Kram från oss i snöovädret.

2008-11-24 @ 23:44:28
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0