Magsjuk ?



Helgen var ganska lugn. På lördagen var jag illamående och lite grinig och på söndagen besökte vi 7 veckor gamla Benjamin som var en lugn och snäll liten godingkille. Mille lekte lite med Ellen och Samuel men det var ett tag sedan de träffades så lite blyga var de allt. Sedan åkte vi vidare till BB och hälsade på lilla nyfödda Nova som var en riktig liten prinsessa och dotter till Emma och Per.

Milton har varit lös i magen de senaste dagarna och igår bajsade han tre gånger på dagis och en gång hemma. Det var så illa att han fick med sig två påsar från dagis med nerbajsade kläder. Jag lämnade ändå honom på dagis i morse eftersom han är fullt frisk och pigg men det dröjde inte länge förrän de ringde från dagis och tyckte att vi kunde komma och hämta vår lille skitunge (nej de utryckte sig inte så). Så Magnus fick hämta honom och de blir hemma imorgon med. Jag vet inte vad det är han har. Jag vet att det låter som magsjuka men jag tror ändå inte att det är det.

Jag har jobbat i skola för första gången. Det var jättekul. Nu är det läggdags.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!

Hoppas ni mår bättre! Själv är jag fortfarande snorig (har varit det i flera veckor) plus att jag har ont i foten. Jag tror min kropp tycker att jag borde sluta spela innebandy för nästan varje säsong nu så får jag sk. Hälsporre. Det gör sjukt ont! Men jag spelar ändå. Ha,ha.........dum som man är.



Jasså, du köper julhandukar varje år du? Jag tycker alltid att man blir helt köpgalen runt jul. Nu är jag less på att va mammaledig och vara så fattig. Fast när jag börjar jobba kommer jag ju inte jobba heltid så jag är väl i stort sett lika fattig då, Suck!



Usch ja, fönstren. Skulle börja med dem idag men blev lite deppig för just nu går allt emot mig. Hade beställt ett par fina,vita ljusstakar till köksfönstrena eftersom vi inte haft nån bra julbelysning där. Så nu efter nästan 7 veckor som jag har väntat på dem så kom de äntligen! Vad har hänt då, jo de har skickat en vit och en röd! Fan,va arg jag blev. Dessutom var de ju helt slut så jag kunde inte skicka efter en till. Grrrrrr......

Då sket jag i att börja putsa fönstrena! Får se om jag har ändrat mig till imorgon!



Hur mår lilla magen då?

Kram Tanja

2008-11-19 @ 23:10:37
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0