Jag har blivit utmanad.......

av ingen mindre än Emelie www.nakenkaktus.blogg.se . Utmaningen går ut på att skriva sju stycken vardagliga och knasiga saker om sig själv. Här kommer lite om mig.

-Jag är jätterädd för mörker och tror att det ska dyka upp spöken så fort det blir mörkt ute. Jag vistas helst inte alls utomhus på kvällen.

-Jag är vääääldigt långsint och drar mig inte för att hämnas för något som kan ha hänt för flera år sedan (moget av mig, jag vet)

-Som barn gjorde jag ofta egna tidningar av alla de slag, tom porrtidningar. Bilder till porrtdningarna klippte jag ut ur Allers och Okej så det blev inte så mycket naket i mina tidningar. Det blev typ gamla tanter i baddräkt som gjorde vattengympa eller liknande.

-Jag behöver 8-10 timmars sömn varje natt. Annars funkar jag inte.

-Jag bryr mig mycket mer om djur som har det svårt än om människor som har det svårt. Jag tycker att varje vuxen person ska ta ansvar för sitt liv och inte skylla på dålig uppväxt eller annat. Gillar inte när folk tycker synd om sig själva.  Oj jag bytte visst ämne. Jag skulle ju skriva om utsatta djur.


- jag har lite klaustrofobi. Inget Boda borg för mig tack.


-Jag har riktigt barnslig humor.


Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, du är rädd för mörker, jag har vart på min killkompis grav när det är svart ute.. :D

& jag brukar också hämnas, får någon mig lida ska dem också få lida, Hämnden är ljuv ibland (A) :D

2008-11-11 @ 03:03:38
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0