Fika med tjejerna



I dag bjöd vi min kusin Therese och hennes man och två döttrar på lite söndagsfika. Milton satte sig vid bordet och slickade sig om munnen så fort vi hade dukat fram bullar och kakor. Han satt nog och dreglade i en kvart innan gästerna kom.  Sedan blev det fullt ös i några timmar. Therese tjejer är 3 och 6 år gamla och de tre busade och lekte intensivt och när tjejerna åkte hem blev Milton såklart supertrött direkt. Klockan är nu 17:32 och han har redan lagt sig.

På bilderna ser ni mig med baggy jeans och gravidmage. Den växer så fort att man nästan kan se hur den växer. Får väl massa hemska stretchmarks (stavn?) kan jag tänka mig.

På andra bilden sitter Mille och dreglar över fikat. Jag har inte med några bilder på tjejerna för jag har inte frågat Therese om det är ok för henne att jag lägger ut bilder på barnen.

Imorgon börjar jag jobba kl 06:00. Jag älskar inte att gå upp klockan kvart i fem. Det tar verkligen emot.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej Kristina!



Jag ser gärna mer av gravidmagen! :)

Den syns ju inte så tydligt i den där svarta blusen........

Hoppas ialla fall att den mår bra och att Mille ockås mår bra!

Här är det bara fint (förutom min p-bot jag skrev om i min blogg). Börjar bli lite julstressad redan (hur ska man hinna putsa alla fönster och städa mm). Men det löser sig väl. Vart firar ni jul? Hemma eller hos Kerstin?



Hälsa Mille och Mange!

Kram Tanja

2008-11-05 @ 00:50:15
URL: http://tanjis.blogspot.com/
Postat av: emelie

jag håller med, jag vill också se mer ut av gravidmagen! missade ju magen när du väntade Milton :(

2008-11-05 @ 19:53:02
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag har utmanat dig i min blogg, Checka =)

2008-11-05 @ 23:04:26
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hallå Kristina!



Vart har du tagit vägen?

Tittar efter dina inlägg för du skriver så roligt men nu saknar jag dem!

Hoppas att allt är bra!

Själv är jag lite förkyld men inget att klaga på. Har precis bakat en kaka (på färdig mix) eftersom jag glömt köpa nått till Matte på fars-dag! Ooops!

Har också precis varit "barnvakt" åt Alvas och Antons stora kusiner!



Hälsa familjen!

Kram Tanja

2008-11-09 @ 12:13:49
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0