Får INTE bli sjuk

Fasen vad jag mår dåligt. Jag har så ont i halsen och svettas och fryser om vartannat.  Det är bara det att imorgon så kan jag inte tillåta mig själv att vara sjuk för jag ska jobba på ett dagis som ligger ganska nära mitt kära hem. Jag vill gärna få in en fot där så att jag kanske kan få jobba där mer i framtiden. Då slipper jag cyckla i en halvtimma på mornarna i snö och slask. Jag kan istället ta en promenad till jobbet eller så tar det 10 minuter att cyckla. Men då måste jag alltså vara på plats imorgon och jobba flitigt så att de vill ha tillbaks mig fler gånger. Får inte bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: Carin

Men du måste ju rapportera! Hur gick ul?

2008-11-26 @ 08:49:55
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0