En massa junk



I morse gick jag upp tidigt och gjorde mig i ordning eftersom vi tänkte åka på loppisar och kolla efter en soffa att ha i vardagsrummet.  Några av de mest populära loppisarna öppnar redan kl 9 så vi ville vara ute i god tid. Vi hittade ingen soffa. Jag hade ingen köplust alls och det kryllade av karlskogingar som rotade efter junk. Vi åkte vidare till ett ställe som öppnade kl 10 och eftersom klockan bara var kvart i så tänkte jag att man kunde sitta i bilen och vänta en stund men det stod skitmycket folk utanför loppiset och ännu fler var på väg dit. Det såg ut som om de hade vallfärdat från degerfors eller nåt. Så himla tragiskt att man inte kan besöka en loppis en halvtimma efter att det öppnats eftersom allt som är någolunda hyfsat är slut då. Vi åkte till stan istället och handlade grejer till massa nyfödda bebisar. Milton höll på att riva hela H&M.

Grattis till Emma och Per som fått en liten Nova. Jag kan knappt vänta på att få se den lilla stjärnan. Önskar att BB hade besökstid redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0