Att julpynta i ett rosablommigt rum



Jag vet verkligen inte hur jag ska göra för att kunna få mitt rosablommiga vardagsrum att se det minsta jullikt ut.  Jag får väl improvisera. Jag återkommer med resultatet.

Ultraljudet gick bra. Jag var ju lite nervös innan eftersom jag inte kännt några sparkar men bebisen rörde sig en hel del i min mage. Kliade sig i pannan, gapade lite och drack fostervatten (törstig bebbe) och gjorde morgongymnastik. Jag trodde en kort stund att bebbens ena arm var förlamad men barnmorskan sa att det inte var så. Lite fina kort fick vi köpa med hem på den lilla/lille uppnästa typen.

Haha vad gött det var att lägga sig kl åtta igår kväll. Jag mådde helt ok på jobbet idag och jag har tur för jag får vara kvar imorgon och på fredag med. Jippi. Nu ska jag lägga mig för jag har konstiga smärtor i magen. Känns som om magen blir till en hård boll och efter några sekunder släpper det. Dessutom nyper det till på ena sidan fast innifrån. Som om bebben biter mig. Det kanske är en liten monsterbebis med huggtänder. Ja det är det nog. Huggtänder, horn och svans. (brås på sin far) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad skönt att allt visade på att det var en frisk bebis. Min bebis har diareé. Det är helt och hållet mitt fel för jag gav honom en massa päronpuré igår. Inte så smart.

2008-11-27 @ 11:16:55
Postat av: Till Helen från Kristina

Det felet har jag med gjort några gånger. Men det är ju så svårt att låta bli att ge mer när de äter och tycker att det är gott. Hur gammal är Alex nu? Gillar han smakportioner? Det var så längesen jag såg honom.

2008-11-27 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0