Årets kalsongmodell



Här är Milton när han poserar i sina boxershorts. Dammsugaren ville förstås vara med på ett hörn (vilken linslus)

Jag har inte kunnat blogga på några dagar för jag har haft problem att komma in på min sida. Nu verkar dock problemet vara löst.

Vi har inte gjort så mycket i helgen. Jag har varit lite krasslig så jag har mest vilat. Min mage har växt så det knakat de senaste tre dagarna.
Jag ska jobba hela veckan på samma ställe. Skönt att slippa åka omkring till massa olika dagis. På onsdag blir det julbord med jobbet. Jag som inte ens gillar julmat. Får väl stoppa i mig några korvar och köttbullar. Har inte riktigt fattat vad som är så gott med de där otäcka sillarna och janssons frestelse. Jag har funderat ett tag på om det inte är läge att bli vegetarian. Iaf slutar jag nog äta fläskkött. Fast då blir det väl att ta med matlåda till jobbet för jag får nog inte besälla fläskfri kost från storköken eftersom jag inte är muslim eller tillhör någon annan ej fläskätande religion. Magnus köper jämt blandfärs och jag köper alltid nötfärs. Fast allra helst köper jag Qourn (stavn?). Magnus säger att han köper blandfärs eftersom två djur har fått sätta livet till istället för en.

En kille som Magnus känner har försvunnit. Min pappa som är med i hemvärnet har varit ute i skogen och letat hela dagen utan resultat.

Kommentarer
Postat av: Helen

Blandfärs är så otäckt! Fett griskött i slamsor... nej nötkött ska det vara.

2008-12-01 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0