Tänderna är fixade.

212523-617

Idag är det Onsdag och det är andra dagen som jag är hemma med Milton som är genomförkyld och hostig. Stackarn var så slemmig och tjock i halsen igår så han spydde. Han är dock pigg och glad så imorgon blir det dagis igen.

Igår blev mina framtänder fixade. De var ju lite utslagna och tunna och fula. Det såg faktiskt ut som om något fyllo hade kastat in tänderna i munnen på mig.Jag är nöjd med resultatet men tycker inte riktigt att ytan på tänderna ser helt ok ut. Jag hoppas att det bara syns på jättenära håll.  Jag fick kaffe, te och curryförbud i 24 timmar. Tänderna kan nämligen missfärgas och nu är det bara 2,5 timmar kvar tills jag ska flåsa ner till Maccadonkan och köpa mig en Kaffecool. Jag ska passa på att le åt alla jag möter så att de med kan få ta del av mitt nya vackra smile.

Ikväll ska vi till mamma och pappa och fira mammas födelsedag. Vi har blivit lovade kycklingsallad. Mums. Ingen gör mat som mamma. Pappa är just nu i skogen och letar efter en försvunnen dam. Hoppas verkligen att de hittar henne vid liv.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 13:02:57
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0