Semesterbilder

212523-609       212523-608

Efter två års letande har äntligen våran CD med semesterbilder dykt upp. Så denna kväll har spenderats framför datorn och nu längtar både jag och Magnus efter en utlandssemester. Jag såg så ung ut på fotona och så var jag smal. Jag minns att jag på den tiden som fotona togs så tyckte jag att jag var tjock men jag vägde nog 6 kilo mindre än vad jag väger nu. Så nu känner jag mig peppad att gå ner i vikt. Ingen svältdiet fr min del men jag kan ju skippa godis och chips. Jag älskar ju chips. Fan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

mamma går ju på en diet, hon har gått ner mycket i vikt, fråga henne eller mormor vad mamma äter och sånt =)

2008-05-19 @ 23:46:24
Postat av: Helen

Jag kollade på Mallorca- bilderna hur jag såg ut innan jag blev gravid. Jag tyckte jag var lite småtjock då, men jag var ju smal. Fan också. Jag längtar efter att få tillbaka min normala kropp, men det får jag nog aldrig. När du slutade jobba inför Milles födsel.. tog du ut föräldrapenning då?

2008-05-20 @ 05:35:22
Postat av: Kristina

Emelie. Hur går det för din mamma med dieten? Kör hon med viktväktarna?

Helen. Jag slutade jobba en månad innan födseln. Fick ju havandeskapspenning. Det borde du inte ha några problem att få eftersom du jobbar i skola.

2008-05-20 @ 22:35:24
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Helen

Enligt gubben jag pratade med på försäkringskassan så skulle det bli svårt, men söka kan man ju göra.

2008-05-21 @ 05:38:12
Postat av: Emelie

Det går bra faktiskt, du ska bara se vilken skillnad, men inte lika stor som med Mormor.
Mamma kör någon annan diet tror jag.
Kolla med henne vetja! =)

2008-05-23 @ 00:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0