Grattis Ellen

212523-605
Igår fyllde Miltons kompis Ellen två år.  Nu är hon stora tjejen. Grattis Ellen.

Jag har inte slutat att blogga. Jag har bara haft ett litet blogguppehåll eftersom jag har haft dåligt med inspiration och inga batterier i kameran. Nu har jag dock nyladdade batterier så jag kan fota fräcka outfits från kappahl igen.

Imorgon blir det besök med Mille hos tandläkaren och Buddy ska till vetrinären. Han börjar att bli lite sliten, den gamle tandlöse diabeteskissen.

Jag skriver mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ellen genom mamma Carin

Tack tack!

Måste träffas snart! Kanske en picknick i Lunedet och titta på djuren?

2008-05-14 @ 08:56:25
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Tanja

Halloj!
Jag har minsann varit inne här och spanat och undrat vart du tagit vägen. Men jag vet ju hur det är, vart tar all tid vägen?
Jag fattar inte hur jag ska hinna jobba, hihi.

Vi vill jättegärna komma och hälsa på, är så nyfiken på att se huset och Mille såklart.Tyckte ju att det var så fint sist men nu har ni ju fixat ännu mer!
Dessutom måste jag till Karlskoga, vill till den där fina affären Vita Hem eller nått liknande? Det ser ut som om de har så fina saker.

Tack så mycket för kommentaren om klänningen!
Hälsa familjen!

Kram Tanja

2008-05-14 @ 18:01:25
URL: http://tanjis.blogspot.com/
Postat av: Karin

Nä skoja inte o när man e hungrig blirre så många onödiga impulsköp...hmm*
Jaja det unnar jag mig ida...hihi*

2008-05-17 @ 21:27:02
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0