En ny volangkjol

212523-615     212523-614

Jag älskar de korta volangkjolarna som är inne nu men eftersom jag inte vill visa mina stabbiga lår så skippar jag de allra kortaste kjolarna. Dock hittade jag en kjol som föll mig i smaken på självaste Kappahl (ja vi har tyvärr inget Top Shop i Karlskoga). Den var inte fullt så kort som de andra volangkjolarna jag sett och den är rosa, vit och grön. Jag tror att den kommer att användas flitigt i sommar.

Jippie, jag har äntligen fått min semester beviljad. Hela sex sköna semesterveckor blir det. Min chef är nog inte glad på mig. Jag blev tillfrågad att jobba veckorna 30-31 men jag sa nej. Jag fick lite dåligt samvete för att jag inte ställde upp men är glad att jag stod på mig. Familjen måste ju gå först någon gång.

Nästa vecka ska jag fixa tänderna. Jag har två utslagna framtänder som ska byggas på och det ska bli kul att få ett fint leende. 554 kronor per tand kommer det att kosta. Där ryker semesterpengarna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kolla gärna in i min blogg, lottar ut den omtalade H&M-klänningen. :)
(Såg att du kommenterade i en tjejs blogg att du skulle kunna dö för den) :D

2008-05-24 @ 18:46:50
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0