60 års kalas

212523-600212523-599212523-598212523-597212523-596

På valborgsmässoafton firade vi min farbror Teddy som fyllde 60 coola jordsnurr. Man kan ju lätt tro att en 60 års fest kan bli en torr och tråkig tillställning men så blir det aldrig när det gäller min släkt. De är inga torrisar utan festar som om det inte fanns någon morgondag. Magnus ägde dansgolvet och stod i spagat  o dansade så hemskt fult att jag höll på att kissa på mig av skratt. Kusin Sanna var höggravid och bebisarna i magen sparkade för fullt. Milton var finklädd med slips och väst men hällde en kopp kaffe över sig när vi fikade. Som tur var så hade kaffet hunnit svalna. Heinz  (första bilden) var i toppform och kusin Cecilia och Sannas kille Pelle tog en svängom på dansgolvet. Att få med Magnus hem från festen var inte det lättaste. Han hade roligast av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0