Tuffaste påskgubben

212523-556

Idag är det påskdagen och jag firade som vanligt inte påsk. Jag tycker att påsken är lite överskattad. I dont like påskmat och fjädrar men anser att det finns två mycket positiva saker med påsken. Att man får ledigt från jobbet och att det finns goda chokladägg med guldpapper på. Vet ni vilka jag menar. De där som finns bland smågodiset. De är så himelskt goda.
För Miltons skull så åt vi påsklunch med ägg, korv, köttbullar och en god sallad. Men mer påsk än så blev det inte hemma hos oss. På mitt jobb fick vi i torsdags gamla ägg som luktade och smakade hemskt. Det var ingen höjdare kan jag lova.

Fick ett sms om att det blir ett me&i party imorgon. Jag antar att jag tar mina sista slantar och spenderar dem på barnkläder. Ska försöka få med mig någon kompis.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej, hoppas att ni hade en bra påsk trots att du inte gillar påskmat. Själv ska jag börja jobba imorrn igen efter att ha haft påsklov.

2008-03-24 @ 20:44:51
Postat av: Carin

Hej!

Hoppas påsken varit bra, lagom mycket godis och för många ägg!

Jag tog o kollade upp lekobuslandet, ser rätt ok ut tycker jag. 100kr för 3 timmar och mer orkar väl inte våra små sötisar. Är ni fortfarande laddade för Örebro på lördag?

http://lekobus.se/orebro/index.html

Har du förresten någon mail du kollar regelbundet? Och hittade du något från Me&I?

/C

2008-03-26 @ 12:46:21
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0