Still ill

212523-552

Godagens. Jag är fortfarande sjuk och blir hemma från jobbet imorgon med. Jag får nästan lite panik av att vara hemma. Jag får ingen ro och kan därför inte vila mig. Mamma och pappa passade Milton ett par timmar idag och sedan åkte mor och jag till ica för jag var tvungen att handla för vi hade inget ätbart hemma. Som tur var så träffade jag ingen jobbarkompis. Nu kan jag slappna av lite mer när jag vet att inte behöver svälta.

Guess what! Jag kan äntligen skicka mms. Jag kunde inte fixa inställningarna själv och inte heller Magnus så jag fick hjälp av en expert, nämligen mamma. Och jag som alltid trott att mobiler och 40-talister inte gick ihop nåt vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0