Inga mera ungar tack

212523-508

Hur är det möjligt att någon så mesig och naiv som jag har lyckats skapa världens mest trotsiga unge. Han är för sjutton inte ens två år än men beter sig som en treåring. Jag slutade tidigt idag och satte Milton i sin vagn och sedan drog vi iväg till stan för att kolla in bokrean. Det var bara det att Milton inte ville sitta i vagnen utan kastade sig ur. Han slängde böcker omkring sig, lade sig mitt på golvet, skrek och ylade och försökte givetvis att rymma. När jag försökte sätta ner honom i vagnen igen spände han kroppen och blev stel som en pinne och gastade som en tok. Jag badade i svett och när jag äntligen fick ner honom i vagnen så bar det av hem direkt utan några inköp. 

När vi kommit hem ville Mille leka ute. Helt okej. Tyvärr var han bara intresserad av att springa in på andras tomter och att slå i andras postlådelock. Ju mera jag sa till honom desto roligare var det tyckte han. Det var också kul att lägga sig mitt i vägen. 

Imorgon ska jag på studiedag och mormor och morfar ska ta hand om honom. De kommer att få fullt upp. Jag planerar inte att bli gravid mer i detta liv.  

Förresten så har jag fått en spricka i hälen som blöder, och igår ramlade jag av cykeln på väg till jobbet och slog i knäna. På vägen hem såg jag ett rådjur som blev påkört. Det var så hemskt. Jag grinade såklart.

Jo det har hänt roliga saker också sista tiden men detta inlägg är endast negativt.  Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0