New babies in town



 Stort grattis till kusin Sanna som nyligen fick tvillingpojkar och ett lika stort grattis till Helen som i natt fick en liten pojke.
Imorgon ska jag till bb för att spana in Helens lille grabb. Gud vad jag är nyfiken. Kan inte vänta på att få överösa henne med 100 frågor om förlossningen. Helst hade jag ju velat sms:a alla frågor bara för att få min nyfikenhet stillad, men Helen hade antagligen inte brytt sig om att svara på allt. Hon har ju lite viktigare saker för sig.

Vad ska jag köpa till lillen? Kläder? leksak? filt? Tur att jag slutar tidigt imorgon så att jag kan gå på shoppingtur.
Jag antar dock att Milton inte är lika sugen på shoppingtur som jag är. Jag får nog muta honom med grävmaskin och glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0