Hypad men underbar



Jag älskar denna hypade klänning från H&M. Jag vet att det bara är en klänning och att den är uttjatad i varannan blogg men jag vill så gärna ha den. Jag vet också att man kan köpa den för överpris på Tradera (eller den ännu mer hypade korsettklänningen i samma mönster för runt 1000-lappen).

Jag skulle vilja ha en 36a eller en 38a. Jag skulle nog kunna tänka mig att svälta så att jag kan klämma in mig i en 34a. Eller äta upp mig till en 40a. Eller 42a som jag kan sy in. Vilken storlek som helst går bra. Och jag kommer fortfarande vara intresserad av klänningen när jag fyller år (22juli). Hör du det Magnusälsklingspojken min. Ja, jag är lika desperat som jag låter.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer upp snart Kristina =) Vi får gå på en liten shoppings tur i den lilla staden =)

Kommer så fort mormor har semester så hon kan ta hand om mig, kommer i mitten av Juli =)

2008-06-17 @ 02:56:22
Postat av: Kristina

Emelie: Ja då kan vi ta en shoppingtur. Det blir skoj.Men då lämnar jag mille hemma för han hatar shopping. Ha det gött i göteborrrg så länge :)

2008-06-18 @ 21:02:14
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0