Grävmaskiner



Å vad jag börjar bli trött på grävmaskiner. Det är det enda Milton talar om och tänker på. Han vill hela tiden titta på grävmaskinsvideor på youtube eller läsa böcker om grävmaskiner. Eller gå ner till Mcdonalds där de bygger rondell. Där vill han sitta i sin vagn, helst mitt i vägen och titta på grävmasinerna. Visst ,det kunde vi väl göra om det inte vore för att trafiken är hemsk där. Jag antar att det bara är för mig att vara happy och läsa ännu en bok om grävmaskiner för att Mille ska vara nöjd och glad.  Just nu sitter han brevid mig i soffan och tittar i sin bok "massor av fordon". Jag ska nog ta på mig bikinin och sola lite.

Kommentarer
Postat av: Helen

...och så fick han en till grävmaskin att leka med :-) Idag var jag iväg och tog blodprov i armen. Det var inte skönt. Jag fick vänta en hel timme i väntrummet med en massa sjuklingar som pratade om alla sina sjukdomar innan jag fick göra testet. Det var nästan ännu värre tortyr.

2008-06-09 @ 11:57:08
Postat av: Karin

Haha*

Tack

Jo visst ibland blir man sugen men jag får ju liksom mitt förutom baksmällan när jag jobbar krog men klart man blir sugen.

Ja tattarbränna kallar jag min solbränna för jag kan bli så brun så jag ser skitig ut lr ja svårt o förklara...

2008-06-10 @ 19:32:13
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0