Dagens önskebild (favorit i repris)

212523-618

Denna bild har varit med i bloggen förut men eftersom den är så otroligt populär så får den vara med igen.

De som önskat bilden är Agneta, Magda, Helena, Kerrttu, Anne-Marie, Arja, Marie och Magnus Hedelin.

Imorgon är jag ledig från jobbet. Vet inte riktigt vad jag ska ägna mig åt. Troligen ska jag kontakta min gravida vän Helen.

Härom natten drömde jag om ormar. Jag som aldrig sett en levande orm. Men gissa vad jag såg dagen därpå. Jo en orm som slingrade sig omkring på cyckelbanan när jag var på väg hem från jobbet. Jag var förstås tvungen att stanna och kolla lite på ormen. Den hade sicksackmönster på ryggen, huggtänder och en lång kluven tunga som den fladdrade med. Den var så söt att jag fick moderskänslor. Jag klappade den inte. Det var en huggorm. Nu är jag så trött.

Kommentarer
Postat av: Carin

Najs bild! ;-)

Såg dig igår, du hade precis börjat rulla ner på Noravägen och jag körde förbi i bilen. Klockan var väl runt 18.00 tror jag. Kul med orm!

Ha en bra helg!

2008-06-05 @ 13:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0