Länge sen jag skrev



Idag är det söndag och jag måste säga att denna vecka gått otroligt snabbt och jag har gjort massa saker. I tisdags var vi till Nora. Jag fyllde 30 och fick en ny jättebra kamera av Magnus. Kameran var rosa och väldigt fin. I onsdags var vi hemma men på torsdagen åkte vi tåg in till Karlstad och shoppade loss ordentligt. Jag gjorde riktiga kap åt Milton. Lite nya Polarn & Pyret tröjor och en Little People brandstation som var nedsatt till 114 kr.  Köpte inte så mycket till mig själv men det var jättehärligt att strosa omkring i svala butiker istället för att vara ute och svettas. Milton, som inte är lika förtjust i att shoppa umgicks med offa (morfar). På torsdagskvällen kom Magnus hem från Hagfors och nu har även han semester. Igår(lördag) var vi i Sandsjötorp och badade och hälsade på släkt i deras stuga. Jag åt bullar och chips och tårta som en galning. Fy, att jag aldrig lär mig att ta det lite lugnt med kalorierna.

Idag bär det iväg till farmors stuga för bad och korvgrillning.
Imorgon åker vi på semester. Och nästa vecka åker jag till LONDON. Jag hoppas hinna blogga lite emellanåt. Kram och gladsommar på er.

Kommentarer
Postat av: Agneta Engström

Grattis på 30 årsdagen i efterskott. Ha det så bra i London och passa på att shoppa loss på Oxford street.

2008-07-27 @ 20:00:56
Postat av: Till Agneta från Kristina

Hej Agneta.

Vad kul att höra från dig. Ja nu är man ju närmare 40 än 20 (eller hur det är man brukar säga). Hoppas du haft en bra sommar. Synd att den går snabbt bara. Ha det så bra och vi ses snart på dagis (om ni ringer efter mig).

2008-07-28 @ 09:07:50
Postat av: Tanja igen.........

Åh, va synd att ni är bortresta. Fast skitkul att du får åka till London, det är ju så himla kul. Fast jag har inte varit där på över tio år!

Jag har så dåligt samvete över hur det blev sist, jag vill så jättegärna komma och hälsa på men det är många viljor man ska vara till lags.



På lördag åker vi ner till stugan igen och kommer stanna i två veckor. Hör gärna av dig om ni är hemma nått då! Annars kommer vi ju ner över nån helg säkerligen innan stugan stängs för vintern.



Jag har tyvärr ingen mobil längre. Den var inskickad på lagning men när jag skulle hämta ut den fick jag veta att den inte gått att laga. Var en mystisk fuktskada på den som försäkringen inte täckte!

Jag misstänkte genast att det var det lilla dreggelmonstret som förstört den. Jag brukar inte ge den till honom men nån gång har ju fått tag i den ialla fall!



Ha det så bra och shoppa loss riktigt ordentligt!!

Sen vill jag se alla sakerna du shoppat här i bloggen! FAst det kanske inte får plats.......



Kramar Tanja

2008-07-31 @ 23:58:18
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0