Daddy`s coming home



Idag känns livet lite lättare. Dagen har gått snabbt och varit full av roliga händelser. Vi började dagen med en dusch och sedan tog vi en låg cyckeltur till mitt förra jobb. Sedan kom moster Gunnel, Björn och William och det bar av till Nora. Just idag så hade hela sveriges befolkning åkt till Nora så det kändes lite trångt bortemellanåt. Det blev några inköp, returangbesök och en noraglass. Mille somnade i bilen på vägen hem men sov nog bara i 20 minuter. Nu ikväll somnade han kl 21.26 efter endast en timmas nattning. Det kändes lyxigt. Något som känns ännu lyxigare är att Magnus kommer hem redan imorgon kväll. Gissa vem som nattar Mille imorgon. Jo Magnus förstås. Jippi. På fredag ska jag jobba heldag men det känns helt ok. Sen börjar min semester. Jippi igen.

Jag har haft besök av en liten mager och skygg katthona som jag bjudit på mat två dagar. Hon var mycket hungrig. Igår såg jag inte till henne men förut dök hon upp igen. Dock inte här hos mig utan hos mina föräldrar.  Hon fick torrfoder av dem. Lilla stackars kisse som inte har någonstans att bo.

Kommentarer
Postat av: Salo

hej trevligt att du katalogiserar mig o mille under "djur o insekter" kategorin. puss

2008-07-03 @ 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0