Söndagsfika

212523-530

Idag ska vi till Ulrika och Milton ska få leka med Samuel och Ellen. Det ska bli kul att få träffa Ulrika och Carin från förälldragruppen för vi ses så sällan numera. Förr när vi var mammalediga träffades vi några gånger i veckan på öppna förskolan eller fiket. Mille har blivit förkyld så jag hoppas att han inte smittar de andra barnen.

Vi fick klara oss ensamma igår natt, Mille och jag. Magnus var hos sin bror i kyrksten och drack sprit och spelade gitarr. Självklart hade Milton svårt att sova. Han var vaken från 00-02 och låg i min säng och sparkades och klängdes om vartannat. Jag kan förstå att han hade svårt att somna så snorig och hostig som han är. Nu ska jag göra mig i ordning så jag inte skrämmer livet ur mina vänner.

Jag gjorde en riktig miss. Köpte en fejkskinnjacka på Tradera och den såg riktigt snygg ut på bilden men fy vad ful den var i verkligheten och kvaliten ska vi inte ens prata om. Fy fan. Jag tror den sprack i ryggen när jag skulle prova den trots att den inte satt åt och den var så kort att den knappt nådde ner till midjan. Såå deprimerande.

Kommentarer
Postat av: Carin

Det var kul att träffa er igen! Hoppas det inte går så länge till nästa gång. Är Mille bättre?

2008-01-22 @ 13:15:38
Postat av: Till Carin från Kristina

Ja det var så kul att se er. Tänk att barnen har blivit så stora. Ja det får verkligen inte bli länge tills nästa gång. Mille har varit hemma från dagis i två dagar men imorgon ska han gå. Hoppas han inte smittade Ellen. Kram k

2008-01-22 @ 20:48:55
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Estelle

åhh va gott de såg ut!

2008-02-29 @ 20:35:23
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0