sexy pink shoes

212523-525212523-524212523-523

Jag hittade dessa fina skor från www.halens.se och de som känner mig vet att jag har väldigt svårt att motstå allt som är rosa. Även om risken är stor att de båda rosa paren ser lite cheap ut i verkligheten så är jag frestad att klicka hem iaf ett av paren.  Vet dock inte vilket av paren som är snyggast. Billiga som skrutt var de med. De med rosetten bak kostar 249 och kackpumpsen går på 299 kronor. De svarta stövletterna var med helt oemotståndliga. 399 kostar dom.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ah porrstjärneskor, fast jag håller med dig om att de var lite snygga. De svarta var ursnygga!

2008-01-06 @ 11:29:59
Postat av: Till Helen från Kristina

Ja visst var de. Är du sjuksriven eller jobbar du? Lät ju inte så skönt med de där grejerna på fötterna och benen som du skrev om. Är det vanligt att man får det? Imorgon börjar jag mitt heltidsvik och jag längtar INTE. Hoppas de tre månaderna går snabbt men jag har en känsla av att de kommer att krypa fram. Suck.

2008-01-06 @ 13:18:40
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Helen

Nej jag jobbar och står i så länge det går. Jag har en äcklig kräm som jag smörjer med och jag ska fixa stödstrumpor också. Jag kommer verkligen se ut som 80 år då. Jag är inte heller sugen på att jobba. Hade jag jobbat i Kga hade det inte gjort ngt men Örebro.... Jag är redan trött på att pendla men jag måste ju hålla ut till juni.

2008-01-07 @ 07:00:29
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg. Tackar dig i förhand!

2008-01-08 @ 23:54:43
URL: http://www.onlineshops.no
Postat av: Carin

Hej!

Skorna kommenterar jag inte för jag traskar runt i mina Ecco (barnmodell med kardborreband och Gore tex)...

Tänkte mest skicka en blänkare och fråga om söndag. När, hur var?

Kram

2008-01-11 @ 10:07:09
Postat av: Till Carin från Kristina

Jag hade tänkt någon gång på förmiddagen, typ tolv eller vad tycker ni? Jag har inte fått något svar än av Ulrika men jag hoppas hon messar mig senare idag. Vi höres.

2008-01-11 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0