Mitt nya liv

212523-520

Kolla in vad fin Katherine Heigl var när hon gifte sig.

Idag började alltså mitt nya hälsosamma liv.Jag började morgonen med att gå upp klockan fem och joggade längst strandpromenaden.  Min hy strålade, min kropp var slank och fast som på en 15-åring och jag åt endast några nötter och en morot. Jag glömde helt enkelt att äta. NOT. Jag antar att ni inte gick på det.

Såhär var det egentligen. Jag vaknade trött,blek, fet och finnig. Min mamma skjutsade mig till fisksjön där jag jobbade som vikarie på ett dagis. Jag tyckte det var för långt för att cyckla. Jag drack kaffe, åt pepparkakor och fet dagismat. Dagiset hade helfigursspegel och jag insåg att jag gått upp en del i vikt under de tio dagar jag varit ledig. Sen hämtade Magnus och Mille mig och vi åkte till Ica och handlade. Jag cirkulerade runt chipshyllorna flera varv men lyckades motstå frestelsen. Sedan åkte vi hem och gjorde mat. Sedan åt jag jordnötter. Just nu dricker jag Malibu&Cola. Senare ska jag ta en bulle. Jag är förkyld. Och på dåligt humör. Imorgon ska jag ta nya tag.


Här kommer mina nyårslöften.

1. Att bli hälsosammare (äta nyttigt + röra på mig)
2. Inte bli gravid.
3. Att bli mer positiv.
4.Använda tandtråd och brun utan sol lite oftare.

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahaha du är så rolig, jag dör hahah. Hoppas du hade en bra nyårsafton och lyckas hålla dina nyårslöften sen ;)

2008-01-03 @ 01:11:31
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: Helen

En fördel med att vara gravid är att man kan äta hur mycket som helst utan att nån säger nåt. Gissa hur många gånger jag har hört "du äter ju för två". Skämt åsido jag måste också börja äta hälsosammare. Jag antar att McDonalds, chips, fikabröd, pizza, cola, choklad, gräddglass, smågodis, o´boy m.m. inte är så bra för varken mig eller bebisen.

2008-01-04 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0