Lets go to prison & kåtslag

212523-529

För tillfället är det bara komedier som gäller här hemma. Vi har sett en rad kassa filmer men en film vi såg förra veckan var bland det bästa jag sett. Den heter Let´s go to prison och jag skrattade så jag grät (fast det gör jag av de flesta filmer jag ser eftersom jag är extremt lättroad) När jag ser en film så vill jag helst att Will Arnett ska vara med för då vet jag att chansen är stor att filmen är askul. Han är hundra gånger roligare än Jim Carey + en massa andra skådisar som oftast spelar över. Will Ferell (stavn ??) är ganska överskattad med.  Här kommer min favvofilmslista.

1. Solomon brothers (Will Arnett & Will Forte)
2. Lets go to prison (Will Arnett)
3. Blades of glory (Will Arnett & Jon Heders & Will Ferell)
4. Borat (Sascha Baron Cohen)
5.Prison break (ja jag vet att det är en serie)

Nu är det läggdags för jag ska upp 4.45 imorgon. Jag kanske tar på mig min gula lysväst när jag ska cyckla iväg imorgon så att ingen bil kör på mig. Jag funderar också på att skaffa en cyckelhjälm. Förresten jag har nog kvar min gamla blå frigolithjälm som jag använde i sjuan. Den kan jag nog ta. Jag cycklar inte genom stan tack och lov. En annan bra sak är att när jag cycklar till jobbet är det mörkt och likaså när jag cycklar hem. Jag använder också tjocka täckbyxor och lurvigt sadelskydd av fårpäls. Jag är så sexig och läcker att de flesta bilar som passerar mig kör i diket av kåtslag. Men jag fortsätter bara cykla som om ingenting hänt med hållning som en banan.

Ha ha jag ska fortsätta mitt vikariat tills slutet av juni. Gött. Hoppas jag lyckas att spara några slantar så jag kan åka på semester. Det kommer att kosta några tusenlappar att ha katterna på kattpensionat. Hoppas att det går att få mängdrabatt. Jag har ju tre kissar.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi varvar komedier med helt sjuka filmer. Vi kollade på The Solomon brothers i lördags och sen såg vi en helt sjuk film om en mördare som sprang runt och dödade folk med nån grej som man avlivar boskap med. Huvudpersonen dog och den elaka psyko-mördaren överlevde så den var verkligen annorlunda och ganska otrevlig. Jag hade en riktig psykopat bakom mig på bussen idag. Han satt och rabblade ramsor hela vägen från Örebro. Konstigt att jag inte fick en kniv i ryggen.

2008-01-16 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0