Snygg till sommaren (hoppas jag att bli)

212523-539     212523-538

Gudars vad sömnbrist förstör mitt utseende. Jag ser ut som en storrökande, fethudad, flotthårig, likblek, alkoholiserad, överviktig surkärring. Jag har sovit dåligt i tre nätter eftersom Milton varit vaken på nätterna och vägrat att ligga kvar i sängen. Jag måste göra något åt mitt eländiga yttre nu. Jag vet bara inte vart jag ska börja.
Jag vill se lite bättre ut till sommaren. Så det är nog dags att börja äta bättre och röra på mig redan nu om jag ska lyckas se något fräshare ut i juli.

Snart ska vi till mor och far för lite fredagsmat och sedan blir det lets dance om jag orkar hålla mig vaken. Det är riktigt plågsamt att vara trött.

Här är några bilder på  Izabella Scorupco. Ganska snygg för att var tvåbarnsmor. Inget gäddhäng där inte. Förmodligen inga bristningar på magen heller.

Kommentarer
Postat av: Helen

Japp det är samma här. Så fort jag sätter mig ner så somnar jag i princip. Jag har läckra mörka ringar under ögonen och genomskinlig torr hud. Fast jag har gett upp tanken på beach 2008
eftersom min mage kommer att vara gigantisk ändå.

2008-02-09 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0