Bye bye skitiga soffa

212523-544   212523-543

Den är inte bara skitig utan också pissig efter att Sindy (numera rakad) låg i halvt nedsövt tillstånd och kissade på sig i soffan. Jag visste att hon skulle göra det så jag lade henne på ett tjockt lager handdukar men efter att jag lämnat rummet så passade hon på fort som fan att flytta på sig och kissa i soffan. Sedan hånskrattade hon, lade sig på handduken igen och somnade om. Soffan används också som klösbräda och dörrmatta av katterna. Nu ska soffan ut. Magnus vill köpa en upplåsbar madrass att sitta på framför tv:n. Hans ideer är alltid så dåliga.

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är som vår soffa. Den är full av klösmärken och fläckar från när jag har tagit bort kattbajsmärken med starkt lösningsmedel. Så mysigt. Vita soffor verkar dra till sig skit. Bebisen sparkade till mig i natt flera gånger. Väldigt häftigt.

2008-02-11 @ 12:47:38
Postat av: Till Helen från Kristina

Vad kul att du kan känna sparkarna. Vita soffor är verkligen helt omöjligt att hålla fina men när man står där i affären så går det inte att stå emot dem. Vita soffor är ju alltid snyggast.

2008-02-11 @ 18:28:27
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag usch det var superläskigt!

Vilken snäll katt du har. Jag tror defentivt att hon skulle göra sig fint som dörrmata...

2008-02-13 @ 17:31:56
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0