Bara 5 dagar tills det är helg igen

212523-536    212523-535

Godag gott folk. Jag är ganska tråkig och den senaste tiden har jag blivit ännu tråkigare. Jag har stannat inomhus hela helgen och bara städat tvättat och strykit. Jag har inte slösat några pengar utan sparat alla kronor. Jag använder knappt smink längre och jag ser inte ut som 29 utan mer som 49. Gud så tragisk jag är. Igår skickade jag iväg en jobbansökan och idag ringde de och ville intervjua mig. Det kan de väl få om de så gärna vill :)  Sindy får medicin och river och biter Magnus.  Imorgon kommer det en hantverkare hit för att laga vår vatteskada och får han se Sindy så kommer han antagligen att skratta ihjäl sig. Hon ser så komisk ut.  Men söt. Förresten, vad tycker ni om våran sovrumstapet?  (Ni ser den i bakgrunden på den lilla bilden) Nej nu är det läggdags för en gammal hagga som mig.

Jippi. Våran hantverkare som heter KG ska tapetsera om i vardagsrummet och fixa nytt golv i ett rum på övervåningen. Det tackar jag för. Han kan också få mata katterna och ge Sindy medicin om han vill. Fast något säger mig att han kanske inte vill det.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej!
Vattenskada låter inte roligt, då låter det roligare med nytapetsering! Och vilken fin tröja Mille har, jag gillar Småfolk! Har du köpt på nätet eller sponsrat LillaW? Det borde jag göra, sponsra LillaW alltså men Ellen har så förbaskat mycket kläder redan. Blir väl lite nya Me&I-kläder skulle jag gissa på...
Ha det bra och hälsa!

2008-02-05 @ 08:06:09
Postat av: Tanja

Hejsan!
Var ett tag sen men du ska veta att jag alltid håller koll på vad som händer hos er! :)
Vad var det för vattenskada? Inget skvaller om den har nått mina öron.................hoppas att det inte var så allvarligt fast det låter ju så. Usch!
Sovrumstapeten såg fräsch ut!Jag gillar blått i sovrum.

Du ska inte va ledsen att du bara varit inne hela helgen, det kan ju vara bra att spara några kronor.............dessto mer kan man ju shoppa sen.
;)
Själv har jag gjort tvärtom och spenderat idag. Köpte en hylla till Antons rum som egentligen var dyr men jag tyckte att jag gjorde ett kap för jag har spanat på den i över ett år och nu när jag tänkte slå till var det 200 kr rabatt! Toppen. Håll utkik på min blogg så kan du se hur den ser ut nät jag fått upp den.

Hälsa Alla!
/Kram

2008-02-05 @ 17:12:37
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0