Ut och shoppa (och sprida baciller)



Idag kände jag mig som en människa igen (en mycket trött människa) så jag tog en liten tur till stan och köpte de sista klapparna. Det var ganska lugnt på stan, förutom på café Paris där det alltid är fullsatt. Jag hittade en klänning på HM som jag ska ha på julafton. Jag vill att gravidmagen ska försvinna. Det verkar som om de flesta tycker att det är så fint och mysigt med stora gravidmagar. Jag tycker inte det. Visst, det är mysigt när det sparkar men jag tycker ändå inte att det är fint (på mig). Den är ju bara i vägen och alla kläder sitter ju knasigt.

Det blir antagligen en tur till örebro imorgon om ingen i familjen får kräksjukan. Jag tror inte att det blir något jobb för mig för jag är ju sleten fortfarande och smittar säkert ner barnen. Men en liten örebrotur finns det alltid ork för :) Jag har inget jobb inbokat och jag har svårt att tro att det skulle behövas några vikarier såhär innan jul.

Jag var helt säker på att jag kastat bort ultraljudsfotona på babyn i magen men Magnus hittade dem förut. Jag hade gjort misstaget att lägga dem i ett gammalt nummer av Cosmopolitan för att fotona inte skulle bli förstörda och sedan så hade jag glömt vilken tidning jag lagt dem i. Tack Magnus. Puss puss.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag kollade på massa bilder när Milton var liten, jag har bara lust att äta upp han, han är så otroligt söööt!

2008-12-22 @ 16:20:54
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0