Morgon i bohult



Såhär såg det ut hos oss i morse. Kolla in himmelen. Visst ser den häftig ut. Igår klickade jag hem min första beställning från H&M. Jag har inte beställt därifrån förut. Har mest dåliga erfarenheter när det gäller att beställa kläder från kataloger. Nu kunde jag dock inte motstå att beställa och jag håller tummarna för att de kläder och skor jag beställt kommer att passa.

Jag kan knappt fatta att det är julafton imorgon. Jag har inga som helst julkänslor. Ingen snö och katthår i soffan. 1000 klädesplagg som behöver strykas och jag mår kasst eftersom Milton smittat mig med någon förkylningsbacill. Men jag tror de rätta julkänslorna kan infinna sig bara jag anstränger mig lite.

Gårdagens Örebrotripp blev kort men lyckad. Ett bronzing puder från Shiseido inhandlades samt en body butter,deo och en pojktröja från Zara. De har så fina skor och kläder på Zara att man blir alldeles sjuk. När graviditeten är över ska jag gå till Zara och slösa bort varenda liten mammapenning. Det var jättemycket folk i Örebro och bilförarna var som tokiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0