Mogen som en 7-åring är jag.....



Och just därför så känner jag ett stort behov av att få visa upp vad jag fått i julklapp. En rosa sladdlös dammsugare från Electrolux fick jag av mor o far samt några riktigt bra ansiktsprodukter från Lancome och concealer från YSL. Av min kärw sambo fick jag den röda väskan, en crosstrainer och en sminkbox från Too Faced. Sminkboxen var tyvärr inte riktigt så bra som jag hoppats på. De 6 läppglansen var kanonbra men ögonskuggorna var ett skämt. Nästan inget pigment men däremot stora glitterkorn. Jag blev faktiskt förvånad eftersom jag bara hört och läst positivt om Too Faced.  Jag är ändå nöjd med boxen. Milton var också mycket nöjd med sina klappar. Han lekte med sina nya leksaker hela dagen och kvällen.

Kommentarer
Postat av: emelie

Okej =) Ska ni inte ta reda på vad det är för kön? ;P

Nej, mamma tillåter mig inte att åka upp. Biljetterna är nästan för höga, och jag som student har verkligen inte råd. Så det var ingen idé för mig att fråga Robert =( .. Men ska försöka söka jobb i värmland efter studenten, så kan jag satsa på körkortet lite också ;D

2008-12-28 @ 20:39:47
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0