Mille i rullstol

Eftersom Milton hade feber igår så fick jag vara hemma med honom idag. Vid sjutiden igår kväll så hoppade han från vardagsrumsbordet och sedan dess har han inte gått riktigt som han ska. Han har mera haltat fram och haft svårt att ta sig uppför trappor. Så när jag i förmiddags ringde till vårdcentralen sa hon jag talade med att Milton absolut skulle åka till akuten.  Så idag har vi alltså spenderat många timmar på akuten. Milton klämdes på, röntgades och fick åka rullstol. Han var så duktig, men lite rädd när han skulle röntgas, eftersom jag inte fick vara med i samma rum eftersom jag är gravid. De hittade inget fel på honom. När vi kom hem hade han feber igen. Lille gubben.

Nu ska jag lägga mig eftersom jag öppnar kl sex imorgon.  Mamma kommer och sitter barnvakt en stund men jag ska nog be att få gå hem på förmiddagen så jag kan ta hand om min lille sjuke och haltande pojke.

Pappa fyllde år idag. Grattis pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0