Helg med dop och sjukdom



Igår (lördag) var det dop i Tyresö kyrka. Kusin Sannas två söta tvillingpojkar var det som döptes. Magnus och Milton följde inte med för de var förkylda. Idag är Milton sämre, med feber och en öppen kran till näsa.
Jag åkte med mamma och pappa till Stockholm och innan dopet blev vi bjudna på lunch av mosterGunnel och Björn. De hade köpt en stor julklapp till Milton. Så himla snälla de är som tänkte på honom när de redan har så många barn att köpa till.  Sedan bytte jag kläder och vi åkte på dop. Jag lyckades ha sönder min fina tunika i bilen så jag såg ut som en trashank . Dopet var jättefint och efteråt åkte vi till en lokal och käkade och fikade. Jag har inte med några bilder på pojkarna eftersom jag inte frågat föräldrarna om det är ok. Men jag kan lova att de var riktigt supersöta.

Imorgon blir jag hemma från jobbet med febernisse men jag hoppas verkligen att komma iväg på tisdag. Jag trivs så bra på det stället där jag är nu.  Nej nu kan jag inte skriva mer för Mille ska låna min dator och kolla på teletubbies eller Tomas tåget.

Bye så länge.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej Kristina!

Självklart får du ta med bilder på Sixten o Oskar:)

Kram Sanna

2008-12-27 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0