Gravid och allmänt förvirrad

Jag fattar inte att jag lyckas med att tappa bort mina nycklar minst en gång om dagen.  Jag har stenkoll på dem hela morgonen men så fort jag ska dra iväg till jobbet är de borta. I morse försvann de som vanligt och jag hittade dem en stund senare invirade i en av mina halsdukar. På väg till jobbet spydde jag medans jag cycklade. Sedan när jag kom till jobbet och skulle ta på mig inneskorna upptäckte jag att jag tagit med två olika skor. Vissa dagar går allt fel.

En rolig sak var dock att jag fick ett tvåveckors vik på den förskola där jag jobbade förra veckan . Den som ligger så pass nära att jag kan promenera om det är för halt eller snöigt för att cyckla. Det kändes dock lite taskigt mot det stället där jag egentligen skulle ha varit hela denna vecka. Som tur var hittade de en annan tjej som kunde ställa upp.

Nej nu är klockan fem i åtta och det är läggdags för jag ska upp kvart i fem imorgon bitti. Är ni avundsjuka? Nej jag trodde inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0