Gott nytt år



Middagen är avslutad och Milton har somnat. Han var livrädd för smällarna. Just nu smäller det för fullt här omkring och jag håller tummarna för att han inte ska vakna och bli rädd och ledsen. Coccos är med rädd och har gömt sig under soffan där han ligger och ger ifrån sig konstiga läten.  Vi åt oxfile. Det var jättegott. Magnus gjorde världshistoriens värsta rödvinssås så jag fick slänga ihop en tzaziki men det funkade bra. Förrätten bestod av  skivad mozzarella, tomat och olivolja, vinäger och lite rödlök. Till äfterrätt blev det marängtårta med hallon. Jag åt såklart mest.

Nu blir det ingen mer bloggning idag. Jag antar att jag är ganska ensam om att sitta och blogga på självaste nyårsafton. 

Gott nytt år på er.

Kommentarer
Postat av: Fia

Så mysigt ni har det !! Ha ett fortsatt Gott nytt år nu... kram på er

2008-12-31 @ 21:59:57
Postat av: Till Fia från Kristina

Ni får med ha ett gott nytt år. Hoppas ni hade en bra kväll igår. Kram från Kristina, Magnus och Milton

2009-01-01 @ 10:43:40
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Till Fia från Kristina

Ni får med ha ett gott nytt år. Hoppas ni hade en bra kväll igår. Kram från Kristina, Magnus och Milton

2009-01-01 @ 10:45:03
Postat av: moster Gunnel

Gott Nytt År till dig Kristina och till din familj.Du ser så söt ut i din fina klänning och mage.Björn och jag firade också för oss själva med oxfile och potatisgratäng.Barnen var i Kummelnäs och smällde sina smällar (eller kloka huvuden ihop). Kram till er alla tre och goda förhoppningar om mycket glädje 2009, från Gunnel och Björn.

2009-01-01 @ 12:58:19
Postat av: Till Gunnel och Björn från Kristina

Gott nytt år på er med och tack för Miltons julklapp. Jag kan lova att han har haft mycket kul med garaget. Ha det så bra. Kramar från Kristina, Magnus och Milton

2009-01-01 @ 13:10:03
Postat av: emelie

Där ser man magen lite :D

2009-01-01 @ 19:36:12
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0