En blivande snickare



Milleboy var feberfri idag så det blir dagis för honom och dagis för mig imorgon.
Det var vardagslyx på hög nivå då jag lagade en riktig lyxgourmetlunch. Jag är en svensk variant av Nigella.
När jag ropat några gånger att maten var klar och Milton fortfarande stod på samma trappsteg och inte verkade komma någonstans så fick jag gå upp och hämta honom. Att han inte kunde röra sig så bra var för att fickorna var proppfulla med verktyg. Han är precis som sin far. Magnus kan sätta sig på vad som helst utan att märka något eftersom han JÄMT har fickorna fulla med skit och andra nödvändigheter. Han har suttit sönder var enda kontokort han ägt. Till och med det bortsprungna bankomatkortet som jag hittade bakom skohyllan tidigare idag var sönderknäckt.  Ok, nu kom jag visst in på andra saker än det jag skulle skriva om. En bild på den lyxiga lunchen kommer i nästa inlägg.  Ni kanska t.om kan få receptet.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag som trodde det var Magnus på kortet! De är så lika... :-)

2008-12-11 @ 08:23:21
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0