Shoppat i London, del 1



Jag shoppade loss såpass mycket att jag fick köpa en resväska för att alla saker skulle komma med hem. Jag köpte kläder i mängder. Inte så mycket roliga kläder utan mest basplagg som jag kan använda till vardags. Jag hittade nämnligen varuhuset Primark där allt var så sjukt billigt (typ hälften så billigt som H&M) Några söta kjolar och klänningar blev det dock och jag ska försöka ta mig tid att fota dem och ha med på bloggen.

På första bilden ser ni två påsar med starbuckskaffe och två olika tesorter från Harrods.

På andra bilden ser ni en rosa blank plånbok med guldspänne. Den är från River Island är snyggare i verkligheten. Riktigt fin innuti är den med och känns lyxig.

Påtredje bilden ser ni peelingcreme från Clarins, Ansiktsmask från Elisabeth Arden och superslim bodylotion från No 7.

Jag älskar London och ska försöka åka en gång till innan jul. Då åker jag nog ensam eftersom det känns lite taskigt att ta med någon eftersom jag är otroligt osocial (stavn??) när jag shoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0