Me&I



Gårdagens Me&I visning var jättebra. Säsongens kläder var jättefina och jag lyckades skrapa ihop ett gäng tjejer som ville komma och titta (och handla). Denna gång var det väldigt många plagg att välja mellan. Jag handlade kläder till Mille som en tok men som tur var så lovade min mamma att sponsra.
Jag lyckades bli klar med städningen i tid så för en gångs skull var jag inte svettig och stressad när gästerna anlände. Mille ville visa gästerna att han var duktig och kunde "kissa pottan". Han slet av sig blöjan och satte pottan mitt i vardagsrummet och sedan satte han sig och pressade fram två små kissdroppar som han stolt visade upp för tjejerna.

Nej nu är det dags att plundra frysen och kylen. Jag dör av hunger. Jag vill ha chiiiiips.

P:S Tack till er som kom igår. Ni är guld värda. Det är ju inte alltid det lättaste att åka ifrån hem och barn den tid på kvällen då det är tid för badning, matning, nattning osv. Och tack till Liv som kommer och visar kollektionerna varje höst och vår. Det är alltid lika kul att ha henne här.

Kommentarer
Postat av: Helen

Synd att jag inte kunde komma men Alex är en utmaning... Vi har bytt mat till honom nu så han är lite lugnare men inte mycket. Igår bar jag omkring på honom i princip hela dagen. Han sov max en kvart. Jag längtar verkligen tills det blir lite bättre. De säger ju att det ska vända vid 3 månader och på fredag blir han två månader så det är inte långt kvar.

2008-08-14 @ 11:17:25
Postat av: Carin

Tack snälla Kristina att du håller liv i en sådan fin tradition! Alltid lika roligt att komma hem till dig (er) och fika gott och titta på fina kläder!



Mille är så duktig kille och lik Ellen på många vis, jag såg busblicken han fick vid något tillfälle!



Kram

2008-08-14 @ 15:58:18
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Till Helen från Kristina

Jag antar att du just nu inte känner dig lockad att ha en familj med minst tre barn(i tät följd). Den första tiden var allt kämpig. Hoppas han lugnar ner sig snart. Knepigt att han sover så lite. Det ska bli kul att få komma på fest. Vi får pratas vid innan så att jag fattar vart det är vi ska vara. Kram så länge.

2008-08-14 @ 19:33:04
Postat av: Helen

Självklart. Nej man är inte så sugen på fler direkt.. visst, han är underbar när han mår bra men när magen krånglar på honom och han bara skriker och gnäller i flera timmar i sträck så är det inte så kul. Tur att man vet att det blir bättre när han blir äldre iaf.

2008-08-14 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0