London, här kommer jag



Om två timmar kommer min mor och hämtar mig. Sedan åker vi tillLondon. Vi ska shoppa asmycket. Vi packar lätt för att få plats med alla grejer vi ska frakta hem. Jag är en mästare på att packa lätt. Ett par trosor, en halv tandborste, en strumpa. Ok det där var väl inte riktigt sant.
Igår kändes resan inte lika lockande eftersom Milton låg sjuk med hög feber, men idag är febern borta så nu känns det okej att åka. Det är första gången som jag lämnar Mille hemma och gör något på egen hand.
Vädret ska tydligen bli bra i London de kommande dagarna. Jag hoppas att det stämmer eftersom jag som sagt packat jävligt lätt. Jag kommer nog att frysa ihjäl annars.

Jag återkommer på fredag och då ska ni få se mina Londonfynd. Kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Tanjaanja

Jag lägger en kommentar under varje inlägg tänkte jag! Hi,hi......nån måste ju göra det!

Vad duktig du är på att packa, jag packar alltid FÖR mycket! Fast kanske inte om jag skulle åka iväg och shoppa, då skulle jag nog tom kunna tänka mig att lämna kvar några av mina klädesplagg där för att få plats för det jag shoppat!



Hoppas du och Kerstin får det underbart!

Passa på att njuta av din "egen" tid!



/Tanja

2008-08-06 @ 20:58:05
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0